top of page

Andjeoska molitva za ljubav prema sebi

Vec duze vreme radim Andjeoske terapije (tretmane), kao i svakodnevne molitve. Kao prakticar Andjeoskog Reikija, dozivela sam brojna divna, cak i zapanjujuca iskustva s ovim Svetlosnim bicima. Medjutim, nedavno mi je jedna osoba postavila sjajno pitanje: "Sta je sa ljudima koji nisu inicirani u Andjeoski Reiki? Mogu li oni da komuniciraju sa Andjelima?"

Moj odgovor je da apsolutno mogu. I sama sam se cesto molila Bogu i Andjelima, puno pre mog energetskog i terapeutskog rada. Molitve su uglavnom urodile plodom, ako je to za sta sam molila bilo za moje dobro i ako sam bila istrajna i fokusirana.

Takodje su me pitali "Postoji li odredjena mantra za obracanje Andjelima?"

Prilikom terapeutskog rada sa Andjelima, da, postoji, stoga, prakticari Andjeoksog Reikija treba da urade onako kako su nauceni. Medjutim, ukoliko ste otvorenog srca, te svoju molitvu govorite jasno, na glas i iskreno, verujem da ce Vasa molitva stici tamo gde treba. Preporucujem da se 2-3 puta dnevno osamite, upalite mirisljave stapice ili svecu, a onda jasno i precizno, 'iz duse' izgovorite molitvu, misleci na svaku rec, izgovarati je tako da ona u vama probudi emociju. Ruke obavezno sklopite u molitveni polozaj na grudima. Takodje bi bilo povoljno iskljuciti elektronske uredjaje ili se bar udaljiti od njih. Ako niste u prilici, sve ove pripreme nisu neophodne, ali kada ste sami kod kuce, svakako ih uvedite, kako bi proces iscelenja bio sto ugodniji i delotvorniji. Svoju molitvu mozete osmisliti sami, ili prosto iskreno reci Andjelima sta Vas muci i sta biste zeleli da se promeni ili da postignete. Dok izgovarate reci, mozete zamisljati kako je slap isceljujuce svetlosti usmeren s neba na vas.

Poklanjam Vam isceljujucu molitvu za ljubav prema sebi, samopostovanje i vrednovanje sebe. Obraticemo se Arhandjelu Jofijilu i njegovim Andjelima lepote i obasjanja.

*Voljeni Arhandjele Jofijile, u ime Boga,

molim tebe i tvoje Svetle Andjele, da mi pomognete da razumem sebe i druge.

Oslobodi moje bice od sumnje u sebe, oslobodi me od straha da budem to sto zaista jesam.

Oslobodi me od nepostovanja i nevrednovanja sebe. Oslobodi me od vezanosti, svakog oblika zavisnosti, losih navika, negativnih emocija i pogresnih uverenja.

Pomozi mi da razvijem ljubav prema sebi, samopostovanje i lepotu duha.

Obasjajte mene i moj svakodnevni zivot lepotom i inspiracijom.

Voljeni Arhandjele Jofijile, molim tebe i tvoje svetle Andjele sa zvezdanih visina,

da ispunite moje bice Svetloscu Bozanskog Izvora.

Neka moj um, duh, dusa, telo i aura, budu procisceni i obasjani Bozanskom svetloscu.

S radoscu, zahvalnoscu i poverenjem prihvatam promene i darove, upravo ovde i sada i molim Vas, pomozite svim ljudima kojima je ljubav prema sebi sada potrebna. Amin. Hvala Hvala Hvala*

Reci izgovarajte osvesteno i ljubazno. Uvek se zahvalite. Pozeljno je nakon molitve, desetak minuta mirovati, sklopiti oci i zamisljati da je problem resen. Ukoliko ne zelite da zamisljate, onda mirujte i disite, u stanju bez misli.

Hvala vam sto unosite svetlost u svoje bice i tako obasjavate njome svet oko sebe, hvala i Arhandjelu Jofijilu na inspiraciji za ovu molitvu.


bottom of page