top of page

Pobedite mentalnu lenjost

Kao terapeut, cesto imam priliku da pruzam savete klijentima, ali i ljudima koji mi se putem interneta obrate i zatraze ih. Ne tako mali broj ljudi, zaputilo se u potagu za 'carobnim stapicem'. Moja uloga je da im objasnim da to ne postoji, ali da vrednim radom na sebi mogu postici rezultate koje bi postigli da postoji carobni stapic. Dakle, kljucna rec nije stapic niti carolija, vec vredni rad na sebi.

Neki ljudi ocekuju da nakon 5 meditacija postanu 'prosvetljeni', da nakon desetak videa na youtube znaju sve, pa i da nakon Thetahealing, Reiki ili Andjeoskog tretmana (kod mene ili nekog od kolega), treba sve oko njih da se promeni. Naravno da ne! Rad na sebi je proces. Tacno je da se tretmanima prave relativno brze promene u nama, da se mozemo osecati procisceno i olaksano, ali na nama je da i dalje radimo na sebi, odrzavamo unutrasnji balans, ucimo i menjamo svoj zivot. Tretmani bilo koje vreste, sklanjaju nam unutrasnje blokade s puta, ali mi nastavljamo putovanje tim putem do oblikovanja svog zivota.

Savetujem citanje sto vise duhovnih knjiga (autori: Ester Hiks, Ana Bucevic, Lujza L Hej, Norman Vinsent Pil, Nik Vujicic, Bob Proktor, Dr. Vejn Dajer, Lili Glas itd...), jer one mogu da nas nadahnu i inspirisu (isto vazi i za videa na youtube). Neke od meni najdrazih manifestacija, napravila sam nakon sto sam bila nadahnuta nekom knjigom i puna entuzijazma zbog uticaja reci koje sam procitala. To je pravi put da se pobedi mentalna lenjost. Smatram da je bilo kakav oblik lenjosti ustvari nedostatak inspiracije za zivot. Zato, neka vam to bude prioritet - INSPIRISITE SE.

Izgovaranje afirmacija, samo po sebi, bar u pocetku moze szvucati besmisleno. Zato ja volim da ih izgovaram pred ogledalom, masem rukama, uzivljavam se kao na pozornici. Tako meni postane zabavno da ih primenjujem, a i one bolje i brze deluju jer se u meni bude snazne emocije. Takodje preporucujem Eft tehniku, kao sjajnu aktivnost (nas um voli da smo aktivni) kroz koju izgovaramo pozitivne afirmacije i pritom se cistimo na emocionalnom nivou. Postavicu link do mog Eft videa ispod teksta. Postoji dosta Eft prakticara na youtube, istrazujte.

Kada je rec o meditaciji, meditacija u tisini je bar u pocetku jako vazna. Pre nego sto pocnete, preporucujem videa Ane Bucevic na tu temu. Dakle, prvo se inspirisite da radite meditaciju u tisini. Kada budete znali koliko moze da vam sluzi, lakse ce vam biti da je svakodnevno praktikujete. Postoje i divne vodjene meditacije, ali za pocetak, jako su vazne meditacije u tisini. Tisina isceljuje i smiruje nas um, tako dolazimo do svoje sustine. Stalno se podsecajte zasto radite neku metodu. Podsecajte se i motivisite!

Zivot je inspiracija! Zamisljen je tako, od pocetka do kraja, bez obzira cemu su vas ucili. Ako vas nista ne ispirise, inspirisite sami sebe! To je put da se pobedi mentalna lenjost!

Evo linka do mog Eft videa, na temu *manifestacija zelja*:

https://youtu.be/lqUtDejO9tQ


bottom of page