top of page

Pronadjite unutrasnji mir

"Zivot nije ono sto se desava, vec kako mi gledamo na to sto se desava..." Zaista ne mogu da se setim ko je autor ove recenice, ali vam iz iskustva mogu reci da je to najveca mudrost koju sam spoznala u zivotu.

Mi jesmo kreatori sopstvenih zivota, ali nismo svakog momenta svesni svoje vibracije, niti vidimo 'siru sliku' kada se nesto dogodi. Cesto dopustimo sebi da upadnemo u agoniju zbog odredjene situacije, za koju smo kasnije istinski zahvalni Bogu. Ipak, mi smo ljudi, nasa logika je ogranicena.

Sigurno ste nekada bili svedok, da dve osobe potpuno razlicito reaguju na potpuno istu situaciju. Jedna je uzrujana, vidno uplasena i/ili potresena, dok je druga pronasla nesto dobro u situaciji i/ili iskoristila povoljnu priliku, pa cak i naucila nesto iz svega toga. U cemu je razlika? Situacija je potpuno ista, ali nacini gledanja na nju su potpuno razliciti! Dakle, nije zivot to sto se desava, vec to kako mi gledamo na stvari koje se desavaju.

Da li ste pronasli unutrasnji mir? Da li ste shvatili da je najvaznije to kako se osecamo, jer su nase misli i emocije mocne i imaju sposobnost kreiranja zivotnih okolnosti? Da li shvatate vaznost biranja misli? Misao je ta koja proizvodi emociju. Od njene vibracije zavisi da li cemo pasti u depresiju ili ziveti slobodno i u radosti. Samo jedna nazigled malena misao odredjuje sve! Od nje nam zavisi kvalitet zivota! U trenutku kada primetite odredjen dogadjaj, on nije ni dobar ni los. Te karakteristike mu vi pripisujete. Vi birate prvu misao kada nesto primetite. Meditirajte svakog dana 15 minuta, opustajuci deo po deo tela, a onda se fokusirajte na dah. Samo na dah. Dolazice razne misli, buka i najezda, ali vi vratite fokus na dah. Tako se vezba stanje bez misli. Tako ucimo da biramo misli. Neka vam vase stanje uma i vase emocije budu prioritet. Nemojte cekati da se sve u vasem zivotu sredi da biste osetili mir. To se ne dogadja tim putem. Dogadja se obrnuto. Prvo osecajte mir, pa ce se vremenom sve dovesti u harmoniju.

Duboki mir takodje mozete spoznati kroz Reiki, bilo da ste postali Reiki prakticar ili ste otisli na terapiju. Kada sam pocela da praktikujem ovu isceljujucu, neznu energiju, shvatila sam sta znaci duboki spokoj. Reiki obara nase mozdane talase i uvodi nas u alfa stanje, tokom kojeg nase telo dozivljava potpunu opustenost i pri cemu lakse i brze dolazi do regeneracije (alfa mozdani talasi 7-14Hz). U tekstovima koje pisem, vec sam spomenula da Reiki poseduje odredjen nivo svesti, stoga se moze usmeriti na bilo koji segment zivota, ali mir je svakako prateca pojava i neizostavni deo Reiki terapije.

bottom of page