top of page

Ho'oponopono energetski trening

Vec sam govorila o Ho'oponopono Havajskoj tehnici ciscenja podsvesnih programa. Ovo je sjajna metoda unutrasnjeg prociscenja, ali i resavanja problema u smislu promene odredjenih okolnosti. Ukoliko niste upoznati sa metodom, potrazite moj tekst o njoj na ovom sjatu, ili se informisite putem nekih drugih izvora. Ukratko, ovde koristimo reci *zao mi je*, *molim te oprosti mi*, *hvala ti* i *volim te*. Uredu je i koristiti samo 'VOLIM TE' i 'HVALA TI', stoga sam se odlucila za taj nacin, a vi mozete koristiti sve cetiri mantre.

Odlucila sam da ove divne reci uklopim u fizicki trening. Najvise volim brzi hod. Kada zakoracim desnom nogom, kazem "volim te", kada zakoracim levom, kazem "hvala ti" (u sebi ili na glas). Dok trcim takodje u sebi izgovaram ove reci. Probajte, videcete koliko ova metoda upotpunjuje vas trening, cineci ga jednako blagotvornim i za telo i za dusu.

Na pauzi mozete izgovoriti Ho'oponopono molitvu za mir:

Mir neka bude s tobom, sav moj mir. Mir koji sam Ja, mir koji Ja jesam. Mir uvek, sada i zauvek, Moj mir Ja dajem tebi, moj mir Ja ostavljam s tobom ne svetski mir, već samo Moj mir. Mir mene.

bottom of page