top of page

Da li znate ko ste?

Kada mi se neko obrati za pomoc u vidu podrske, tretmana ili saveta, veoma mi je vazno da li ta osoba zna neke stvari koje nas nisu ucili u skolama niti kod kuce. Ucili su nas da se samo mukotrpnim radom i trudom moze postici uspeh, da ne moze sve biti onako kako mi zelimo, da je zivot tezak, surov, da je to prosto tako i da se sa tim moramo pomiriti. Mozda su vam govorili "sta ti mislis ko si ti" ili "posteni ljudi moraju da se muce" ili "nisi dovoljno dobar za...". Da li je to zaista tako? Da li ste sve vreme osecali da mozete bolje i da zivot moze biti drugaciji? Da li se mi trebamo prilagoditi zivotu ili zivot treba da prilagodimo sebi?

Sve te godine vam mozda niko nije rekao da ste divni i SAVRSENO POSEBNI. To je najpreciznije receno SAVRSENO STE POSEBNI. Mi nismo samo fizicko telo koje se radja, zivotari i umire. Mi smo daleko vise od toga, predodredjeni za daleko vece stvari.

Brus Lipton, molekularni biolog, dokazao je da se najsitnija cestica atoma sastoji od ciste neergije. Ne od materije, vec od energije! Mi smo duhovna bica! Predivne duse koje su dosle na ovaj svet da bi rasle i spoznale svoju svrhu i moc. Svaki nas atom, svaka nasa celija, u svakom momentu vibrira na odredjenoj frekvenciji. Sve sto kazemo ili pomislimo, svaka nasa emocija, vibrira, te za pocetak privlaci slicne misli i emocije, a kada dobije "snagu", privuce dogadjaje, ljude okolnosti. Dakle, Slicno privlaci slicno (Univerzalni Zakon privlacenja), a mi imamo tu moc da pokrenemo proces privlacenja i da promenimo sve ono sto smo do sada nesvesno doveli u svoj zivot.

Mi smo kreatori sopstvene stvarnosti! Divna bica! I ako vam to niko nije rekao do sada, VI ZASLUZUJETE SAMO NAJBOLJE. Ako vam se nesto u vasem zivotu ne dopada, znajte da imate moc da to promenite. Zivot je suvise kratak da biste ga proziveli u patnji i nemoci. To zaista ne mora biti vas izbor.

Bicu tu za vas na tom putu promene, na putu da shvatite ko ste i kako biti slobodan i ziveti svoj zivot po sopstvenom nahodjenju. Tu sam za vasa pitanja i nedoumice.

Mogu biti vas terapeut, ali i savetnik. Dobro mi dosli...

 


bottom of page